maanantai 30. toukokuuta 2011

joo moro

HUH! Tähän tuli joku ongelma noin viikko sitte ettei päästä kirjautuu sisää ja et pitää sähköpostista vahvistamaan joku juttu... No tietenkin mun sähköposti oli vanhentunut. Luulin etten pääsis enää koskaan kirjottamaan tänne. Kuitenkin viisaana vaihdoinmun sähköpostia ja TÄÄLLÄ TAAS! Tuntuu et koko maailma on pelastunut :D:D:

Ah en voi oottaaa kesää! enää 4 päivää kouluu (jos siis päättärit lasketaan mukaan) Se koulussa istuminen on niin turhauttavaa, vaan istuuu siel päivät pitkät katsomassa jotain kuoleman tylsiä leffoja...

No kuitenkin huomenna siis Turkuun. En oo käyny kuukauteen siel ja kauhee tarve ostaa kaikea. 
Plus se mun riparimekko on ikuinen murhe ! Mulla on kyl pari vaihtoehtoa ja tässä niist hienoimmat:



Ja sitten törmäsin tälläsiin. Oon ettiny jotain tälläst jo kauan :) Noi maksaa sellaset 80 e, mut kyl mä noi vielä joku päivä ostan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti