lauantai 7. toukokuuta 2011

heppatyttö96

Hankin varmaan monte kortin sitten, kun oon täyttäny 16 vuotta :D Sitten pääsen kilpailemaan taasen! Eli monte on niinkun raviurheilua selästä päim.
Mul on jo poniajokortti jonka ajoin joskus 9 vuotiaana ? Ja olin jossain poniajokursseillakin :D


Oon näissä 9 vuotta. Onneksi oon aina ollut hyvin kaunis! Muistan kun meijän piti käydä 2 kurssiii läpi et pääsi suorittamaas sen kortin :D Me asuttiin jossain raviradal olevas talossa. Jouduin kaikkien tuntemattomien kanssa jonnekkin taloon. Siel oli muistaakseni 2 Annaa, joku jonka nimeä en muista ja Filippa jonka kanssa oltiin koko leirin nuorimmat. Meijän huoneessa oli vaikka kuinka paljon kenkiä ja tehtiin Filipan kanssa jotai myuotinäytöksiä? Annalla ja sillä kenen nimeä en muista meni hermot meihi joten ne muutti johonkin ullakolle :D Siel ullakolla oli jotain täytettyjä eläimiä ja se oli muutenkin pelottava. Oon löytäny noita tyyppejä fb mut en tiiä et pitäiskö lisätä kaveriksi?
Mutta asiassa eteenpäin! Pääsin niitä kaikista kokeista läpi yms. Vähän ajan päästä otin ylläpitoon sellasen pienen ponin nimeltä Hurja-Severi ja sitä kutsuttiin Hurjiksksi. Seki olis kiva joskus vielä nähdä. Se opetti mua paljon päättäväisyydessa yms. Ennen sitä olin vaan yksi arka heppatyttö muiden joukossa. Kilpailinkin sen kanssa kahteen kertaa eka kerta meni vähä sinne päin ja olin sialla 10 ja sen jälkeen kun olin treenannut sitä puoli vuotta sioituin kolmanneksi :)
Muistan sen tunteen hyvin ku äiti kerto autossa et Hurjis vietäis pois ensi viikolla. Vieläkin itkettäää toi :D joo moro. Mut olin vaan niin kiintynyt siihen.

Minä ajamassa ravikilpailuissa :DD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti