lauantai 21. toukokuuta 2011

apocalypse and beer day

Eilen oli olutpäivä ja Erpan synttärit! Facebook näytti merkkiä et paraisille olis tulossa paljon porukkaa, mutta vitut... Ainakin puolet vähemmän mitä vappuna, mutta meininki oli muuten ihan mukava(:
Ronja ja Erppa oli hakemassa meille juotavia tarjoustalolta sillä välin kun minä, Jorma ja Janette oltiin reimarilla oottelemassa. Sitte siihe tuli jotai kaks irakilaista ja ne halus ottaa mun kaa kuvan :'''D Ne oli tosi mukavia! Ne ei osannu suomea mut ymmärsin kaiken mitä se puhus. En oikeesti tienny et osaan noin hyvin englantia. Nooh sitten noi tuli ja tuuut Ronja olikin pian kännissä. Se oli maailman ärsyttävin. Mä oonki paras puhuja ku oon aina ite niin ihana. Se varasti multa juotavaa, rikko mun laukun ja paiskas mun puhelimen maahan. No keskuspuistossa se sit onneks sammu sinne nurmikolle :'D Sielt bongattiii jotai sveduja. Ja näin sen yhen kyrvän ku se oli kusella:D:D tyhmä juttu mut mua naurattaa toi yli paljon :'''''D Meijän piti mennä kalakoululle jonnekkin bileisiin mut Ronjal oli jotain ongelmia ja noi muut laiskat ei jaksanu kävellä. Käveltiin ympäriinsä paraista ja oksensin jonkun postilaatikon eteen :D::D:DDDD nami
Mentiin telttaa yöks ja kellää muulla ku Erpalla ei ollut tyynyä ja meillä oli vaan 2 makuupussia ja peitto. Kukaa ei saanu sitä ovee kiinni joten siel oli tosi kylmä(tai no olis muutenki varmaa ollu) Tänään tosi ihana ja freessi olo .... mm kuvien ottelu jäi taas pahasti väliin.. Ainiin ja tänään on maailmanloppu joten moikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti