keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

lalalaaa

Tänään oon tehy jotai töitä ja kävin hevosil altaa jotai vesii. Matkal älysin et ei vittu se Dingon keikkaha oli 7.6!! Se lievästi sanottuna vitutti kunnes tarkistin ja se oliki 6.7 mikä helpotus! Se on siis k 18, mutta meen sinne ulkopuolelle venailee. Joku saa sit luvan tulla mun kaa sinne :D:D

Oon funtsinu jo pitemmän aikaa näitä Kat Von D meikkejä mut en oo koskaa löytäny noita mistään, mutta eilen tapahtui ihme ja löysin ne netistä.
Harmi vaa niit ei myydä Suomes, mutta ihan sama tilaan ne sitte jenkeistä.

Ah mä niin vaan rakastan noita!! Luulin et ne maksaa enemmä, mutta vaikka ne onki halvempia mitä luulin ni mun kukkarolle noi ei todellakaan tee hyvää D :
Toi setti mistä on toi kuva ni maksaa noin 150 e....  ihan sama PAKKO saada! (:
 
Ah sunnuntaina negativen ilmaiskeikka Helsingissä!
Ja enään 9 päivää provinssiin! kyllä tä kesä tästä alkaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti