maanantai 27. kesäkuuta 2011

Lähin sunnuntai yöl joskus 3 aikaa Helsinkii. Olis eka pitäny 2 mut sit en ollu muistanu tulostaa lippuja joten se venys tunnilla.. Siel oli vaa neljä ihmistä ennen mua vaikka olin ihan varma et ainaki 10! Se jonotus systeemi oli iha perseestä revitty ja kaikki oli siel jossai tien toisel puolel ja yheksältä meidät olis pitäny päästää portil jonottamaan, mutta päästiin joskus kahelta vast...... Onneks saatiin sentää sellaset laput jos oli numerot et kuin mones oli siin jonos ettei se järjestys nii pahasti kusis siin portil, mutta kusi silti ku ne japsut ei osannu käyttää sitä laitet mil se ottaa sen lipun ja siinä kesti ikuisuus ja mua vitutti ku ihmiset joit olin mont tuntii ennen ollu siel ni pääs ennen mua...Mutta joo sain kuitenkin hyvän paikan siitä samin edestä :)
Ja muute ne soundsekkas sillo ku oltiin siinä jonossa.. Ahdisti nii vitusti ku se lava oli niin kaukana siitä portista. Aloin itkeekki siinä, mut ei kukaan tietääkseni huomannu...... Ainakaa toivottavast.
Eka oli Von Hertsen drotherzs ja sitte Monroe. Siin mun vieres oli jotai tyyppejä "Ei vittu joku michael monroe, joku vois irrottaa piuhat seinästä"
Se keikan alku oli hassu ku ne vaan tuli siihen lavalle eikä siin ollu sítä pumputus juttuu :D
Kaikki oli yleisös eka tosi vaisuja, mutta vissiin ne tykkäs! Se Dregen oli tosi hyvä ja täytyy sanoo et se sopii täydellisesti tohon bändiin! Se ja Michael hymyili mulle koko ajan : DD hii
Sitte Michael tuli siihe mun etee seisoo ja osotti sen viukaa ja heitti sen sitte mulle :DD
Dregenki heitti mulle plekun mut joku siinä takana sitte sai sen.
Sen keikan jälkeen lähin pois sieltä ja ne narikka tyypit ihmetteli et kui mä nyt jo lähen sieltä :D
Siel ulkopuolel oli Anniina ja joku sen kaveri. Olin siinä vähän aikaa niitten kaa kunnes lähin sielt suunnistamaa metroasemal. No mul sitte sanottii et mee läntisee metroon. No emmä ny tajuu mistää läntisestä ja itäsest metroist yhtää mitää ja yhtäkki olin jossai saares :D Ja sain selville sellasen mahtipontisen jutun et Helsingissäki on Källvik!!!!
Sitte siin oli karkkikone jos oli aasinpotkuja Jaja sit se kusetti mua ja anto mulle vaa yhen ku se toine meni sinne jonnekki välii 8 (
Sitteee menin taas vaihteeks väärää metrooo sun muuta paskaa.. Menin viel parii metroo kunnes pääsin sinne steissille. No siel ootin junaani ja kaikki vastaantulevat vitun mutakuonot tuli puhuu mulle. Sit ku mun piti mennä junaa ni se yks tyyppi otti mua kädest eikä päästäny menemää. No pääsin irti siit ja jotkut turvamiehet tuli kysyy et "häiritsiks toi valkopaitanen mies suaki?"
Mutta joo myöhästyin junasta sen vitun tyypin takii ja joudun oottaa siel viel 2 h et seuraava tulee. Meni oikeesti hermot niihin kaikkiin mutakuonoihin ja sellaseen huumehörhö tyyppiin joka tuli selittää mulle jotai tosi hämärää.
No pääsin sit vihdoinki junaan ja sielt sit vihdoinki kotti!

ps. must otettii jotai kuvii hesarii ja nelosen uutisissaki tuli käytyy.. hävettää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti