maanantai 4. huhtikuuta 2011

Tylsä päivä joka päivä..

Koulus oli tänää jotenki outo päivä. Heti aamulla luulin et on jo toinen jakso ja heräsin kaheksalta vaikka sillo olis pitäny olla jo koulussa. Äiti ei tykänny ku joutu heittää mut koulul. Eli myöhästyin 2 tuntii koulusta.. Pia oon taas jälkäs noista myöhästymisistä, iha perseestä. Nyt on pakko vähä leijuuu, mut sain terveystiedon kokeesta ysi miikan ja koko luokan parhaan!  Oon ylpee itsestäni! Ei oo kyl yhtää mun tyylistä ku saan yleensä kokeista jotain tyyliin vitosia. Luulin et saan siit hädintuski seiskan. Ainiin ja sit meijä luokal tuli joku uus tyyppi, joka puhuu kirjakieltä ja on kauhee hikke. Taitaa senki numerot vähä laskee ku meijän luokalle tuli..... No ei siitä sitte sen enempää. Oon ollu tänää ahkera ja siivosin mun huoneen heti, kun tulin kotii! Ja vaihdoin tääl vähän noitte kaikkien tavaroiden järjestystä. Tää huone näyttää iha oudolta. Siirsin mun stereot tähä pöydäl nii et ei tarvii liikkuu toisel puolel huonet aina vaihtaa kappaletta:D Nä näyttää täsä kyl harvinaise tyhmiltä, ku noi iha jättikokoset ja haluun uudet! Mut ei mul oo rahaa joten parempi jättää vaan haaveeks. Haluun myös uusii vaatteit vaik kuinka paljon! Mul on taas tullu tällänen samallainen väri kriisi, kun joku vuos sitte. Haluisin myös jonkun kivan röyhelöpaidan:D ja sellaset kivat raitahousut. Ajattelin et sitte ku mul on ripari ja saan paljon rahaa ni voisin ostaa niillä rahoilla jonku kivan uuden maikki takin/liivin. (: Okei nyt lopetan tän ostoslistan kirjottamisen.
 Ps. saatana en osaa käyttää tätä paskaa!

   
Haha löysin tälläsen :DD Toi takki näyttää iha minimaaliselta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti