perjantai 15. huhtikuuta 2011

nananaaa

Ah ulkona on niin ihana ilma! Rakastan kevättä ja sen tuoksua! Olin lenkilläkin ja oli hassuu juosta siellä jossai t-paidassa, ku jotkut tiet on viel ihan lumessa. Kuviksen tunnillaki oltii ulkona piirtämässä kaikkee. Yritin piirtää Samia mut sit ilman mallia siitä tuli ihan keskiaikasen mummon näköne... D: Olen toki paras piirtäjä! En tiiä mikä mua vaivaa mut oon alkanu hikettämään! Sain terveystiedo uusinnas 8+ ja fysiikan kokeesta 8-. Noi on oikeesti mulle tosi hyviä numeroita! Koulussaki on nykyää paljo kivempaa:) Johtuen kenties seuranvaihdostani. En oikeestaa tajuu kui ihmiset on vihasia tai jotai siitä. Noh iha sama ei mua kiinnosta. 
Ja sitten taas mun ostolistoihin. Haluun paidan jossa on samin kuva! tuituitui. Pitäis tilata sellane jostai mutten muista sen paikan nimeä mistä voi niitä tilata.
 
Ah onko mitään täydellisempää?
ps. jee jo 5 lukiaa! MULTIMENESTYS


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti