torstai 7. huhtikuuta 2011

Koulus vitutti.... Mua vituttaa ku ihmiset ei voi sanoo suoraa asioita. No ei siitä sitten enempää. Tänää tuli myös tilauksesta mun hm paketti sisälsi verhot, mekon ja kengät. Vein mun kameran tänää korjauksee ni en voi ottaa kuvia, mutta kopion netistä. Tilasin muutakin mut ne tulee sit vasta myöhemmin. Olin tänää myös Ikeas ja Myllyssä. Myllyn hm:äs oli paljo kaikkea alennuksessa. Eli ostin sieltä: Baskeri, toppi, neule t-paita, ruusu ja tollane joku joka poistaa nukkaa ja karvoja vaatteista... Sitte kävin myös ostaa juoksulenkkarit itselleni! Nyt ei oo enää tekosyitä etten vois mennä lenkille. Se BB-Noora on muuten töissä siellä Myllyn top sportissa. Se möi noi kengät mulle...
Ikeasta tuli sitten ostettuu vähän enemmänkin. Esim. Joku tollane kenkäteline? Peili, tuoli ja lakanat. Okei ei tos nyt ees oo paljo kun mietin :D Hahaaa näin Lauri tähkän ikeassa. Sen vinonaama näytti viel rumemmalta luonnossa kun kuvissa. En tajuu miten jonkun mielestä se on hyvännäkönen. Noh ei suurin osa ihmisistä tajuu munkaa mies makuani.. Mutta tuohon Lauriin vielä, että olis pitäny ottaa siitä joku kuva ja lähettää seiskaa! Näin jälkikäteen harmittaa ku siit olis voinu saada oikeesti monta sataa euroa! Herranjestas.. Sellasesta paskasta, kun joku on vaimonsa kanssa ostamassa peittoa.. 
Täsä jotai kuvii niistä vaatteista:
Noi kengät on kivat mut vähä ehkä pienet joka harmittaa..
Toi mekko ei oikee oo mun tyylinen ja muutenkin näytän siin mega läskiltä.. En tiiä tuunko koskaa käyttämään, mut halusin vaa jonkun ton tyylisen hameen.
Ah mä niin rakastan näitä verhoja! Vaikka ne ei ihan vielä sovikkaan mun huoneeseen.. Kunhan saan noi seinät maalattua ja muuta ni perfect !
Tossa ei nyt ollut kaikkea, ku en netistä kaikkee löytänyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti