sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

dogs, flower and desert house

Ah tänään aivan mahtava päivä!
Heräsin jo puol 11 ja mul oli sellane olo et kuolen. No heräsin kutenki ja aloin heti siivoomaa mun huonetta koska Erppa ja Jorma oli tulossa meille. Mun piti myös mennä ratsastamaan mut hevosen jalat oli siin kunnos ettei sil oikee voinu. Sit kello alkoi lähestyä jo 2 ja noi ei saa kyytii. No onneks äiti suostu sitten hakemaan ne. Erppa otti sen koiran Roomeon mukaan, et ne pääsee aaren kaa tutustuu toisiinsa. Koirat piti toisistaa ja riehu koko päivän. Niil oli varmaa joku kilpailu et kuka saa nussii toista :D:D:D kivat homot. Oscar oli rasittava ku se halus koko aja et hypitää sen kanssa trampoliinis. Sitte mentiii vähän ajan pääst ajelee mönkiäl. Se oli tosi kivaa ainaki kolmestaa.. Haistakoot paska ne jotka sanoo et mä oon paska kuski!
Mentii sattumalta sellasen autiotalon ohi jos on ollu joskus joku saunapalo ja nykyää siel ei asu ketää. Mentiii sinne kattomaan ja mentiii sellasee latoo siel ja siel oli leka! Hakattiin sillä sellanen lukko sieltä talosta paskaksi ja mentiii sisään :D Hyi siel oli pelottavaa! Naurattaa ajatus et oon nyt sit murtautunu taloo sisää.. Sielt johti yläkertaa sellaset lahonneet rappuset. Pääsin puoleeväliin niitä. Mut sillo oli nii pimeetä siel etten sit uskaltanu/viittinyt mennä pidemmälle, mutta ens kerralla sitte ;)







Mulla on pitkästä aikaa sellanen olo et jotain oikeesti tapahtuu mun elämässä! Huomenna turkuun ja joku päivä noi kakat tulee taas meille viettämään leppoisaa lande elämää. Viikonlopusta tulee niin paras! Myös vappua odotellen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti