sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Luuletsä et mä oon huvikseni näin sekaisin?

Olen täyttänyt kalenterini taas jälleen. Se pursuaa tekstiä. Ainoat vaihteeni ovat yksi ja viisi. En löydä tasapainoa. Stressi vuotaa korvista.  Omatuntoni huutaa taas. "Mikset ole tehnyt  tuota? Tuokin olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten."



Hauku minua juuri niin paljon kuin haluat, mutta en kestä jos hakut sitä mitä eniten rakastan. Et tule koskaan ymmärtämään sen tärkeyttä. Samat lauseet toistuvat vuodesta toiseen. Aina vain vihaisemmalla sävyllä. Ehkä pitäisi muistaa olla joskus myös hiljaa?Koulutus on mulle vain varavaihtoehto. Emmä halua jäädä kodittomaksi. Ei mun alalle ole koulutusta. Olen pitänyt kaikkea aina vain itsestään selvyytenä. Enään se ei kuitenkaan riitä. Mulla ei oo enään aikaa jäädä seisomaan. Tästä alkaa mun juoksu maratoonini.



Jos et ole vielä kuullut Liima-zinestä. Niin nyt oli jo aikakin. Haluatko sinäkin maailman parhaan omakustanne  lehden omiin käsiisi? 
Liimaa saa nyt myös postimyynnillä!



Lähetä kirjekuoressa 2 euroa, osoitteesi sekä käyttämätön postimerkki. Osoitteena on Liima-zine, Poste Restante, 15240 Lahti. Jos tahdot jonkun muun numeron kuin viimeisimmän, tai useamman kappaleen, ilmoita sekin! Toimi näin, niin lähetämme sinulle Liimasi saman tien! 

Lisätietoa löydät Liiman facebook-sivuilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti