keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

40 asiaa minusta!

Tarkastelin juuri vanhoja blogikirjoituksiani ja bongasin sieltä haasteen vuosien takaa. Koska on tylsää ja miljoona muuta syytä ajattelin tehä saman haasteen uudelleen. Elikkä 40 asiaa minusta.

1. Imuroin vähintään kaksi kertaa viikossa.
2. Mulla on tosi paha tatuointi kuume tällähetkellä.
3. Mun pää pursuu tatuointi ideoita ja aion vielä jonain kauniina päivänä toteuttaa ne.... sitten kun mulla on rahaa.
4. En oo koskaan katunut sekunttiakaan mun tatuointeja, vaikka aihettakin olisi ollut.


5. Mun nimetön varpaaseen sattuu juuri nyt aika saatanan paljon.
6. Mulla on ihan hirvee juurikasvu juuri nyt, mutta yritän olla värjäämättä näitä vielä ainakin kuukauden. 
7. Pitää tinkiä helvetisti kaikesta.. esimerkiksi hiustenvärjäyksestä, sillä yritän tosissaan säästää rahaa.
8. Hain just opintotukea.
9. Olen tänään ollut oudon pirteä.
10. Mun huulikorussa ei oo ollu palloa uudenvuoden jälkeen.
11. Koska uuden huulikorun ostaminen on ehkä turhauttavinta ja ärsyttävintä ikinä. Vähän niinkuin wc paperinkin.
12. Laitin juuri kahvin tippumaan.
13. Mua ärsyttää, koska mun kahvinkeitin ei keitä tarpeeks kuumaa kahvia.
14. Ostin eilen rainbow:n kasvisliemikuutioita ja ne on ihan paskoja. Ostin myös rainbow:n ruokakermaa koska se sattu olemaan alennuksessa. Sekin oli paskaa.
15. Rainbow on kyllä mun mielestä halppismerkeistä huonoin. Halppismerkeillä tarkotan Pirkka, Rainbowta ja Extraa.
16. Harvemmin katon blogeista mitään muuta, kuin kuvat ja mahdolliset videot.
17. Olen iloinen, koska on kevät! Ja ah tuolla tuoksuu ihana kevät ja jee!
18. Petasin aamulla sängyn. 
19. Pesen mun kahvinkeittimen läpikotaisin vähintään kerran viikossa.
20. Oon kahvin superkuluttaja. Joskus menee jopa 20 kuppia päivässä.. hupsista!
21. Ginger ale ja vanilija Cocacola on lemppari limsat!
22. Tässä kuussa en tuu tekemään mitään muuta kun käymään koulussa ja töissä, koska edelleenkin yritän säästää rahaa.
23. Mulla on lapsuuden traumat The Wildheartsin TV Tan videosta.


24. En ole enään niin addiktoitunut Facebookista, mutta sen sijaan roikun koko aikani Twitterissä ja Instagramissa.
25. Jouduin just sammuttamaan mun koneen, koska tää taas vaihteeksi tilttas.
26. Kilahdan ihmisille tosi harvoin. Se tapahtuu aina puolenvuoden välein ja silloinkin mitä turhimmista syistä, joista ei olisi todellakaan tarvinnut vetää kilareita. Viimeksi kilahdin Lokakuussa, eli varokaa ihmiset mulla on taas kilahtamisvaara!
27. Keräilen tupakka askien varoitus merkkejä tai mitä ne nyt ikinä onkaan.
28. Join ensimmäisen kerran kuukausi sitten kaakaota, sitten päiväkodin.
29. Vispipuuroa olen maistanut kerran päiväkodin jälkeen. 
30. En syö koskaan aamupalaa.
31. Mun ruokavalio koostuu pääasiassa ruisleivästä, juustosta ja nuudeleista.
32. Mulle kuuden tunnin yöunet on paljon arkisin. 
33. En oo koskaan ollut ratikassa.
34. En voi odottaa huhtikuuta tai varsinkaan toukokuuta! ;)
35. Mulla ei oo muita mukeja, kun bändi mukeja. 
36. Puhun paljon yksinäni.
37. Kävelin eilen tolppaa päin, koska väistin pyöräilevää pikkutyttöä ja tänään meinasin jäädä auton alle, koska kuvittelin käveleväni kuussa hidastetussa elokuvassa, kun ylitin tietä. 
38. En koskaan mene yksin tiettyihin kenkäkauppiin, sillä pelkään alkavani itkemään siellä yksikseni nähtyäni liian kauniit kengät. Näinkin on tapahtunut.
39. Tequila, kengät, kitaristit ja hyväjalkaiset miehet on mun heikkous.
40. Enkä oo oikeesti niin outo, kun nää jutut antaa olettaa. Ainakaan omasta mielestäni.

Haastan kaikki.



7 kommenttia:

  1. et oo tosissas ton neloskohdan suhteen?! ei oo häpee myöntää että se on vitun ruma

    VastaaPoista
  2. Ahahah 1 ja 19, luulin et oon ainoa!!

    VastaaPoista
  3. Imurointi kahdesti viikossa ja kahvinkeittimen pesu viikottain? Ärppä, tuu mulle orjaksi niin saat palkaksi lämmintä kahvia!

    VastaaPoista
  4. hei sun pitää joskus tehdä postaus jos on kaikkii kuvii kuinka oot muuttunu vuosien varrella (tyylii glämiajoistas yms) :DD vois olla aika hauska.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon miettiny sellasta jo tässä pitemmän aikaa! :)

      Poista