sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

mutta eihän mörköjä ole edes olemassa...

Hyi en saa unta. Voipi kenties johtuu sairaimmasta ja pelottavimmasta leffasta, jonka oon ikinä nähy! Siin ihmiset tapettiin niide suurimpien pelkojen valloittaman. Se on tosi vaikeeta selittää! Mut esimerkiksi bakteerifoobikon sipsipussiin laitettiin torakoita ja se sai siitä kauheen kohtausen ja sille juotettiin sellasta puhdistusainetta, joka syövytti sen sisäelimet. Oli muuten ehkä yks parhaista leffoista jonka oon ikinä nähy, mut toisaalta meinasin sulkee mont kertaa telkkarin ku se oli nii kauhee .. olen nynny

Toista asiaa ! kauhee tatskakuume taas vaihteeksi



joo kieltämättä vissiin vähän hurahtanu noihi ruusu tatuointeihi...


 joo tosiaan älkää ees kysykö...mutta oon edelleen sitä mieltä et viivakoodi perseeseen olis ehkä maailman upein tatuointi ! Niih ja onhan sitä Dregen tatuointia tulossa mulle jossain vaiheessa kesää :) i like

hmm vituttaa ihan helvetisti ku noi lävistyskurssi hommelit on k-18 koska haluisin kovasti sellasel! Ei sillä et en vois ilman mitää kurssii niit tehä mut pelkään et lävistäisin jonkun halvaantumisee asti.. huva suomi
Toiseksi! Olis vitun siistiä tehdä arpitatuointeja! vVikka hyi toisinaan inhottais ajatus et viilten ihmisten ihoo ja sillai.

hyvää yötä :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti