lauantai 24. syyskuuta 2011

on liian helppo olla onnellinen

Ohho onpa ikuisuus siit ku oon viimeks kirjottanu tänne.
Ei oo ollu oikee mitää kirjotettavaa ja silleee.
 Eilinen oli erittäin mukava päivä ja saatiin idea mennä dokaa sillan alle ???
No ku sato ja ei ollu mitää muutakaa paikkaa, oli iha mukava pelotella ihmisii ketkä käveli siel sillal:D Toisinaan oli helvetin kylmä ja pitäis vissii ostaa joku talvitakki ja sellaset ihanat valkoset maiharit <3 ne maksaa kylläkin 137 euroo, mutta porukat maksaa ! Ihmettelen kyl ku ennen niillä oli kauheet ongelmat ostaa 50 euron kengät mulle :D

Mun elämäs kaikki palat on jotenki vaan loksahtanu paikalleen.
Mul on ihania ystäviä, porukat on nykyään paljon mukavampia, mua ei enää vihata nii  paljoa (ainakaan mun omasta mielestä) ja mulla on maailman ihanin poikaystävä  :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti